Olen käyttänyt päiväni tehokkaasti leikkimällä Katrin kanssa turistia. Kaikenlaista nähtävää on riittänyt, joten yksi päivä piti pyhittää lähes pelkästään kuvaamiseen. Tosin matkan varrella olleet ihanaakin ihanammat kaupat veivät jonkin verran huomiotamme (ja rahoja, paskiaiset). Ostin itselleni T-paidan ja "Alice in Wonderland"-hatun (siis ihan asustehatun). Onnistuimme kuitenkin, keskeytyksistä huolimatta, viettämään oikein rattoisan päivän Melbournen auringon lämmössä kameroiden kera. Jack liittyi seuraamme töistä päästyään.

Maisemakuvaus ei oikeastaan koskaan ole ollut minun juttuni, mutta yritin tällä kertaa ihan oikeasti saada jotain kuvia aikaan, joskin vain turistin näkökulmasta, joten antakaa anteeksi laatu. Näitä tulee varmasti lisääkin, mutta tässä tämän päivän otoksia.

Kuvaaja zoomailemassa

"Miks tää käyrä on taas päin peetä?"

 

Sydämellistä lattea

Oli muuten melko lämmin penkki...

Jack ja minä

Katri tutkimassa rantaa

Koira löysi ilmeisesti aarteita

Liikennettä

Illalla menimme syömään herkullista kanaleikettä, jossa oli päällä kinkkua ja juustoa. Annos oli valtava ja allekirjoittanut suorastaan vyöryi ruokapaikasta elokuvateatteriin katsomaan Liisa Ihmemaassa. Henkilökohtaisesti pidin elokuvasta, vaikkakin tarina olisi voinut paikoin olla täyteläisempi. Kaikkea ei kuitenkaan voi saada, olihan siinä sentään huippu hyvä näyttelijäkaarti ja visuaalinen ilme mitä mainioin.

Laitetaan vielä lopuksi päivän mietelmäpätkä:

"Onks nää mun housut?"

"En mä tiiä."

"On ne vissiin sun."

"Harvemmin tulee kyllä mentyä vieraaseen kämppään ettimään housuja..."