Tässä kipeän kylkeni vuoksi valvoessani, olen kiitollisena pohtinut kuinka ihania ystäviä minulla on ja sitä, kuinka tärkeä voimavara ystävät elämässä ovatkaan. Nyt kun itse on kykenemätön suoriutumaan esimerkiksi kavioeläimensä liikutuksesta, lähimmäisen apua alkaa todella arvostaa aivan uudessa mittakaavassa. Samaan syssyyn tulee väkisin mieleen, kuinka tärkeää on, että on ihmisiä, joille voi purkaa sydäntään kun siltä tuntuu.

Haluaisinkin kiittää teitä, rakkaat ystäväni, jotka jaksatte olla apunani, tukenani ja turvanani. Pidätte minusta, vaikka osaankin olla äärettömän raivostuttava yksilö aika ajoin. Kiitos, että tarjoatte apuanne ja autatte aina, jos vaan pystytte. Kiitos, että vilpittömän kiinnostuneena paneudutte ongelmaan kuin ongelmaan, joka kaipaa ratkaisua. Kiitos, että nauratte kanssani, vaikkeivät juttuni niin tasokkaita aina olekaan (tarvitseeko niiden aina olla?) ja tarpeen vaatiessa myös itkette kanssani. Kiitos, että ette vähättele minun huoliani ja murheitani ja teillä on niille aikaa. Kiitos myös siitä, että kerrotte, jos olette kiireisiä, väsyneitä tai muuten estyneitä auttamaan/kuuntelemaan/muuten viettämään aikaa seurassani, se auttaa minua ymmärtämään teitä.

Toivon, että te kaikki rakkaat ystäväni pysytte aina ystävinäni, olittepa sitten lähellä tai kaukana. Kiitos, että olette ystäviäni, vaikken voi olla teille puoliksikaan niin hyvä, kuin te olette minulle. Olen niin onnellinen, kun minulla on niin monta niin ihanaa ihmistä lähelläni (vaikka kaikki eivät fyysisesti lähellä olekaan). Ystävät todella tekevät elämästä elämisen arvoisen!

Kiitos, että olette olemassa!

Entä kuinka tuo kenkä ja sen hukkuminen liittyy asiaan? Ei oikeastaan mitenkään, mutta oikeastaan paljonkin. Ponilta irtosi (ja hukkui) kenkä tänään kesken irtohypytyksen. Pitää jatkaa sen etsimistä, nyt kun olen kuvien perusteella paikantanut mille alueelle kenttää se mahdollisesti on jäänyt. Juoksutuksessa minua avusti Saija ja Visa. Kiitos kaunis Saijalle jälleen avusta! Poni sai liikuntaa ja juoksuttajat myös. Allekirjoittanut vaan räpsi kuvia.

Olen lisäksi tänään ollut "ahkera" ja saanut Vaasan mätsärin kuvat valmiiksi ja julki. Valitettavasti kuvia on vähän, koska terveys ei antanut myöden olla kauempaa pelipaikalla. Kuvat löytyvät täältä:

http://samettienkelin.galleria.fi/kuvat/Hevoset/Match+Show%2C+Vaasa+3.6.2009/

Sain myös Ponista napsaistua pari kuvaa.

1244414789_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1244415041_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1244414963_img-d41d8cd98f00b204e9800998e